Skälbydagen

Hello!
Här kommer några bilder från igår då det var Skälbydagen.
Orkar faktiskt inte skriva så mycket mer.


Lite ponnridning, där borta står Ture. Lite av getterna som blir rakade


Grisaknoarna Conrad och Katarina om jag inte minns fel, goingar där :)


Tjockisar :)


Två kalvar, sååå söta


Efter allt tjo och tjim tog jag ut Ture på en runda


Såhär trötta blev älsklingarna efter en lång runda ♥


Mina pluttehundar en annan dag på Brukshundsk


ÄlsklingsElvis hoppar och är duktig :)


Elvis på höjd :D


Chilli i bilen påväg hem idag från syskonen, tydligen var det skönt :)


Ture i sommarhagen. Längtade mycket efter honom så jag hälsade på

Fler roliga bilder kanske jag tar imorn och lägger ut någon dag.
Ha en superbra fortsättning på söndagskvällen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0