treeeningsveerk

Hii everbody! :)
Jag mår toppen och är asigt glad över mitt liv.
Jag har värdens bästa katt och hundar, världens bästa pojke, världens goaste
foderhäst, ett lugnt liv, rolig linje på gymnasiet (dock tidiga mornar och långa dagar)
men det får man leva med.

Har ridigt idag och var i stallet från 1 till 4 ungefär.
Red Ture i paddocken första halvtimmen och han gick jättefint, vilket jag inte trodde.
Sedan red vi ut på en stor äng och galopperade runt, han är snabbare när han vet
att vi rider hemåt då han är ett matvrak och vet att han får mat efter träning :)
Red dock på träningsvärk idag, det var lite obehagligt.. och så fick jag ännu mer nu
så när jag ska resa mig upp går det inte så bra.
Ska lätt bärja stretcha efter varje ridpass.

Juste, mamma tog hem kameran så blir inga bilder idag.. men det kommer, promise!
Imorn skola, pusseli ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att du ville vara med! :D

Är allt bra med dig idag då?

2010-09-01 @ 10:43:35
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0