I'm going to hell in a limo'

Tänkte skriva en påminnelselista till mig själv nu!

Söndag: Stallet på förmiddagen (som jag blev fodervärd på idag)
- Laga mat med älskling och äta gott
- Försöka somna tidigt så jag sover minst 6 timmar..

Måndag: Skola 08:10-15:35
- Börjar med dans, så måste ta med dans/träningskläder.
- Första "arbetsmiljö och säkerhet" lektion.
- Första multimedia lektion.
Resten av dagen blir att slappa, gå en runda med voffsen om det inte regnar
och sedan ska jag sova hemma.

Tisdag: Skolan 09:10-16:30
- Fösta "matlagning till fest och vardag" lektion.
Ska bli spännande!

Onsdag: Skola 08:10-15:00
- Inga speciella eller nya lektioner.
- Sticker till Ture och rider och pysslar om gosepållen!
Sedan åker jag hem, tar en dusch och slänger mig i sängen.

Torsdag: Skolan 08:30-16:35
- Första lektionen i foto, det som jag har valt + text då som jag har på morgonen.
- Own time!

Fredag: Skolan 08:10-15:55
- "Inriktningsdagen" kallar jag denna då man har sina inriktningar. I mitt fall, återigen
text och foto. Så det blir två feta lektioner!
- Tror bestämt att jag åker till stallet på fredag, låter bra och slutar inte allt för sent.
Kan vara ett bra avslut på dagen att umgås med en gosig pålle :)

Lördag: Har inte riktigt bestämt mig om jag ska till stallet på löradagen eller
på söndagen, beror helt enkelt på om vi har fått någon läxa eller liknande.
Då rider jag på söndagen isåfall om jag har läxor.

Söndag: - || - 


+ umgås med min pojkvän och vänner! Det klämmer jag alltid in.

Imorn kommer det in bilder på Ture och andra djur på gården, håll utkik ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0