Fredagen den 13

Antagligen sveriges mest använda rubrik idag :)
Hej på er föresten, hur mår ni ?
Igår följde jag med mamma på rockneby marknad och köpte en intressant och rolig
grej till inredning. Så detta blir första inlägget i den nya kategorin "Style at home".
Den roliga grejen heter Deco-Fin och är småsmå kulor som man lägger i en liter
vatten och låter stå i 6-8 timmar, då ser man vattenbollar i färger (som man väljer själv).
Skithäftigt! Det är jättehärligt när man tar på dom, men det var ackligt när hon som
sålde dom bara "känn på dom, dom är lena". Man trodde det va glaskulor men så var
det slamiga kletiga vatten bollar. Fastnade ju direkt och köpte två i färger helsvart och
mörk genomskinlig lila. Häftigt!
Så här ser dom ut:


Bilder tagen från google.se Jättefint att lägga runt ljus i en fin gullig skål.

Jag lägger in bilder på mina kulor och hur jag dekorerade med när dom är klara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0