Fodervärd

Hi!
Har nyss varit ute med hundarna på sista nattrundan innan en lång
natts sömn. Nu busar dom jättemycket och jag tror det väcker hela grannskapet
då det trippas, morras och skäller ibland, som tur är så leker dom ju bara.
Imorn ska jag upp vid halv 9 tiden för ska till stallet vid 10 och göra lite
business med en hästägare då jag ska bli fodervärd åt en av hennes hästar.
Ture heter han och han är en riktigt söt häst som jag verkligen fastnade för.
Finns bilder på honom lite längre ner. En nordsvensk på 152 ungefär och det är
ju precis lagom för mig :)

Märkte ni att jag gjort en ny kategori för detta. Ni kommer få följa mig på stalldagarna
och jag ska även ta hand om två grisar, gess eller va det är för fåglar, kossor och getter.
En jour på 8 timmar varje månad eller varannan och sedan ska man hjälpa till lite
med djuren och djure skrev jag ju precis.
Har ju ny kamera så det kommer bli mycket fina bilder och det är ju roligare än massa
text som jag skriver nu..

Jag är så exalterad att jag sitter i mina nya mörklila/finaröda ridbyxor och strumpor.
De va dock lite stela så måste ju prova och gå in dom lite.. faktiskt!!

ImageImage
Bilder från Sally.se

Bilder kommer nog imorn och jag önskar alla en godnatt sömn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0