Back to school tomorrow

Hejsan, en kväll som denna strax över halv tio på kvällen.
Imorn, då är det dax igen. Då börjar skolan igen!
Ska bli ganska kul då man äääntligeeen få slippa alla dessa onödiga
ämnen som matte, svenska, samhäll och allt skit. Engelskan är ju kvar
men tycker det är bra för det har man ju faktiskt användning för.
Så valen jag har då (går medieprogrammet på Kagg) så har jag valt
text och foto som inriktningar och ett par andra roliga ämnen såsom
dans och matlagning nu första terminen. Sen andra terminen har jag filisofi och psykologi.
Ska bli kul och intressant.
Detta året ska jag faktiskt kämpa för mina betyg, för det är dags att söka första sommarjobbet,
helgjobb och så.
Har aldrig jobbat tidigare i mitt liv.. så nu får jag stå för mitt kasst!

Tänker på vad jag ska ha på mig hela veckan och är snart klar, men det lär
väl ändras..

I helgen börjar jag troligtvis rida igen, foderhäst inte så långt ifrån där jag bor.
Tre gånger i veckan plus 8 timmars jour varannan månad och så ska jag nog jobba ihop
några slantar i kiosken som jag sedan kan betala ägaren till hästen.
Det ska bli ytterst spännande.


Önska mig lycka till och följ mig gärna på resan ♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

sv:Tack så mycket Jenny! ska kika lite på din också, visste inte att du hade någon ;)

2010-08-24 @ 22:37:29
URL: http://www.camillahagman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0