Angely

Första gången jag skaffade en blogg gick det inte så bra.
Jag visste knappt hur man gjorde och hade ingen aning om vad jag skulle skriva om.
Av någon anledning började jag om och gjorde en ny blogg, alltså förra jag hade.
Då hade jag lärt mig mer och kommit in mer i bloggvärlden.

Bloggen gick ganska bra med mina 100-150 läsare, vilket jag var nöjd över
då jag inte ville ha så mycket fler läsare.
Dagen innan min 17års dag så slutade jag blogga, hade dock trackats ner lite med
tiden men sedan dess har jag inte skrivit ett ord till.
Så nu bestämde jag mig för att börja om totalt.
Nyare och snyggare namn, skulle gärna vilja heta Angely i efternamn eller har det
som ett "artistnamn" och Jen kommer från mitt egna namn, Jenny.
Designen kommer bli proffsigare denna gången och jag kommer
skriva om det mitt hjärta brinner för, nämligen inredning, hus, kläder och mode, tips och
annat smått och gott som kan vara bra här i livet.

Nu ska jag inte skriva så mycket mer eftersom det kan vara långtråkigt att läsa.
Allt jag har att säga är
Tredje gången gillt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0